A ty, uśmiechnęłaś się dziś?!

Jestem Mamą, A Ty jakie masz super moce? Znacie to, na pewno nie jedna z Was.  :)
Ale po pewnej rozmowie z Sylwkiem  pojawiła się w mojej głowie pewna refleksja, zastanowienie się nad naszą- moja ważna rolą jaką wykonuje.  Bycie Mamą należy do najtrudniejszych i najbardziej pracochłonnych zajęć. Mama to nie tylko bycie , gotowanie i sprzątanie. Mama to animator czasu wolnego, pielęgniarka, artysta, najlepsza poduszka do spania (bo na kim jak na kim,Ale na Mamie śpi się najlepiej).  Nie będę dalej wymieniać naszych zadań w ciągu dnia, bo każda z Nas je zna. I choć jest to dosyć męczące po całym dniu pełnym wrażeń, to czy gdy patrzysz w przeszłość, gdy byłaś bezdzietna, czy to Twoje życie nie było takie hmmm "puste "? Moje życie dzięki Dzieciom jest wypełnione po brzegi, takie sensowne, wiem że dla kogoś to co robię , jest ważne i potrzebne. 
 Dzieci są moja siłą napędową i wiem, że dzięki Nim wszystko może się udać.   Dają kopa i pomagają dostrzec w życiu bardzo wiele.  Macierzyństwo to nie praca, bo od tego zajęcia nie możesz wziąć L4 na żądanie, nie możesz zachorować lub zaniemóc w jakikolwiek sposób. Wiesz, że zawsze komuś będziesz potrzebny i ktoś zawsze na Ciebie liczy !
 Jeśli jesteś Mamą i tak Ja czasem miewasz gorsze dni, bo nie wierzę, że Twoje macierzyństwo jest w stu procentach kolorowe, wiedz że to co robisz , robisz dobrze, jeśli nikt nie dostrzegna Twojej pracy i dawno nie wsparł Cię  dobrym słowem, pamiętaj też, że za kilka lat Twoja siła i miłość uwidoczni się w Twoich dzieciach. Pamiętaj, że one będą Ci wdzięczne do końca życia, za włożony trud, uczucia, szczerość i miłość jakie im mogłaś dać!




I powiem Ci coś jeszcze , jesteś Wielka i ładnie wyglądasz w tym brudnym t shircie, który właśnie pobrudziła Ci twoja Mała Pchła.  I uśmiechnij się dzisiaj w lusterku do siebie jak będziesz myła zęby , a jak ich nie myjesz to też się uśmiechnij -  w sumie chyba zawsze jest dobry czas na uśmiech  !


Komentarze