Odliczamy dni

Jak już większości ludziom wiadomo - po raz kolejny dane mi było zostać Mamą. Spodziewamy się drugiego dzidziusia!

Jestem bardzo szczęśliwa, ale i lekko przerażona, perspektywą "bycia Mamą dwójki dzieci...."
Wiadomo,że nie ja pierwsza i ostatnia - jak to mówią, ale ale :)

Obecnie stuknął Nam 22 tydzień także śmiało można powiedzieć,że jesteśmy na półmetku. Jak powszechnie wiadomo, ciąża ciąży się nie równa. Nasze początki były ojj bardzo ciężkie... Śmiało mogę to powiedzieć głośno. Pierwsze trzy tygodnie były istną męką dla mojego żołądka, ponieważ poranne mdłości okazały się nie tylko dokuczać o poranku. Ale stwierdziłam, że jest to do wybaczenia, zwłaszcza wtedy gdy okazało się, że pod serduchem zagnieździła się dziewuszka ;)

Dzisiaj samopoczucie jest coraz lepsze, bo wszędzie gdzie tylko czytam, panuje opinia, że akurat początek II trymestru jest dla kobiet "okresem miodowym w ciąży". Ale to jest prawda. Bo właśnie wszelkie te początkowe dolegliwości mijają, brzuszek nie jest jeszcze taki duży i sama kobieta do tego momentu nie przybrała na wadze nie wiadomo jak wiele. Więc korzystam z "wolności" póki można i szukam tego wiosennego Słońca :)







Buziaki.

Komentarze