Jak to jest przy dwójce dzieci?

Odpowiedź krótka jest i chyba dobrze wszystkim znana - łatwo nie jest

U nas różnica wieku jest dosyć spora (bo pięć lat), więc można by powiedzieć, że w naszym domu jest troszkę spokojniej..
Jeśli jesteś Matką, która w większości czasu spędza go sam na sam z dziećmi to witaj w klubie :)
Niestety nasza Głowa domu dużo lub  śmiało można powiedzieć większość czasu spędza w pracy i jesteśmy skazani na dni we trójkę.Jak każdy mamy czasem gorsze lub lepsze dni, ale nikt nie mówił, że macierzyństwo TO sprawa prosta.




Wiem jednak, że dzieci to moja siła, duma i cały mój świat. Jestem z nich każdego dnia dumna - Franek przyniósł nowy obrazek z przedszkola, zjadł wszystkie posiłki ( bo jak ktoś nas zna, to wie, że jest z niego niejadek nieprzeciętny ) Zuzka umie "coś" nowego :)
Jednego dnia Franio może śpiewać Siostrze piosenki cały dzień,a raz chce odpoczywać, bawić się sam, tak samo najmłodsza raz jest super grzeczna, a z kolei innego dnia daje ostro popalić. Ale ty chyba też nie codziennie masz świetny humor i super moc, prawda?

I po całym dniu, kiedy już Franio u siebie zasypia, ja leżę z Małą padam na twarz i jestem jak gumą, którą żujesz już dwie godziny, cieszę się , że ich mam i że jesteśmy wszyscy razem.  

A tak ap ropo! Zuzka rozpoczęła 05.02 piąty miesiąc i w połowie miesiąca -  dokładnie 11.02 teraz sobie przypomniałam, bo akurat byliśmy u mojej Mamy na obiedzie 😄 wyczułam malusieńką jak okruszek igiełkę! A więc teraz już usprawiedliwienie napisane.. co działo się przez poprzednie noce..

 



Komentarze