Moją odskocznią w wolnej chwili, ( którą już akurat znajdę :P ) jest dobra lektura. Lubię wieczorem, po kąpieli, gdy Franio już śpi, a Mąż leży obok w sypialnianym łóżku "wsadzić" nos w dobrą książkę. To mój sposób na relaks i niejako ucieczka czasem od moich problemów. Niejednokrotnie przez niektóre z nich zarwałam pół nocy. O niektórych na pewno słyszeliście lub sami nawet czytaliście, a o pewnych nic nie słyszeliście. Przygotowałam dla Was top 5 najlepszych (wg mnie! ) książek, które warto polecić.
* Nie będę Wam streszczać książek, bo to nie o to mi chodzi
* Nie będę Wam streszczać książek, bo to nie o to mi chodzi
Najlepsze książki, które przeczytasz w oka mgnieniu!
1. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins
Opisują tę książkę jako thriller, lecz wg mnie, do tej kategorii nie należy. Spodziewałam się, że będzie bardziej "straszna". Wciągająca na maxxa, trzymająca w napięciu cały czas. Do samego końca nie wiadomo jak się skończy, zaskakujące zakończenie tej książki to ogromny jej atut. Nagle wszystko to, co wiedzieliśmy zostaje zburzone i odwraca
się o sto osiemdziesiąt stopni. A to w książkach lubię najbardziej. Nieprzewidywana, porywająca i trzymająca w napięciu.
2. Zahir - Paulo Coelho
Powieść, która uświadamia jak długą i trudną drogę trzeba przejść by zrozumieć jak bardzo potrafimy kochać. Książka bardzo w stylu Coelho, cytowane przypowieści, wiadomo wątek miłości ciągnie się przez całą książkę i z happy- endem. .Idealna do czytania w wygodnym fotelu, przy ciepłym kominku i z gorącą herbatą z cytryną.
Dobrze napisana historia trzech przyjaciółek, które jako 15- latki są
świadkami tragicznych wydarzeń, które w jakiś sposób ciągną się za nimi
przez dorosłe lata. Momentami szokująca, bardzo tajemnicza. Tak jak poprzednia, również kończy się nie tak, jak to sobie wyobrażaliśmy. Do samej fabuły nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, gdyż była
wciągająca i czytałam ją z zapartym tchem. Jedyną rzeczą, która mnie
trochę irytowała było to, że gdy już dziewczyny dowiedziały się kto jest
mordercą nie chciały nic z tym zrobić...
Autor zapewne Wam znany. Czytałam wiele negatywnych opinii na jej temat, ale ten post dotyczy mojego gustu. Choć nie wszystkie jego książki przeczytałam, tę i nr 2 bardzo lubię. Autor w tej powieści chce Nam przekazać, by zawsze podążać za swoimi pragnieniami i by słuchać swego serca. Przekazuje nam pewną, można by to nazwać radę, by nie patrzeć na to co dookoła i by zawsze robić tak, byśmy to My byli spełnieni. Czyli coś, o czym coraz częściej zapominamy.
5.Na południe od granicy, na zachód od słońca - Haruki Murakami
Kolejną i ostatnią, ciekawą propozycją jest świetna, wciągająca książka, można powiedzieć o dokonywaniu wyborów. Trochę o obsesyjnym pożądaniu wyidealizowanej kobiety, z którą główny bohater się wychowywał i widział ostatnim razem jako nastolatek. Piękna opowieść o niespełnionej miłości, z którą podejrzewam miał styczność każdy człowiek.
Przedstawiłam Wam moje typy. Książki, które polecam każdemu. Jak widać nie mam upatrzonego typu książek, lubię każde, o miłości, thrillery, biografie itp. Moje ulubione, do których na pewno za jakiś czas będę wracać.
Jeśli Wy lubicie czytać, podzielcie się swoimi ulubionymi lekturami.
:)
5.Na południe od granicy, na zachód od słońca - Haruki Murakami
Kolejną i ostatnią, ciekawą propozycją jest świetna, wciągająca książka, można powiedzieć o dokonywaniu wyborów. Trochę o obsesyjnym pożądaniu wyidealizowanej kobiety, z którą główny bohater się wychowywał i widział ostatnim razem jako nastolatek. Piękna opowieść o niespełnionej miłości, z którą podejrzewam miał styczność każdy człowiek.
Przedstawiłam Wam moje typy. Książki, które polecam każdemu. Jak widać nie mam upatrzonego typu książek, lubię każde, o miłości, thrillery, biografie itp. Moje ulubione, do których na pewno za jakiś czas będę wracać.
Jeśli Wy lubicie czytać, podzielcie się swoimi ulubionymi lekturami.
:)
Komentarze
Prześlij komentarz