I need summer!

Stanowczo dosyć mam już zimy. Jest fajna, ale ileż można?
Tęskno mi już za cieplutkimi dniami, kiedy to słoneczko grzeje prosto w głowę! :) Jestem zmarzluchem. I nie lubię marznąć. Choć polubiłam zimę, już najchętniej chciałabym by więcej nie wracała! Potrzeba mi Słońca, ciepłych wieczorów idealnych na spacer, siedzenia do upadłego w ogródku, pluskania się  z Miśkiem w wodzie, jedzenia pysznych letnich owoców, wypadów w góry. Wszystkiego mi potrzeba, co kryje się pod skojarzeniami ze słowem LATO!

O tak! W tym miejscu marzą mi się wakacje ..


A tu kupię sobie dom, najlepiej od razu z sypialnią pod wodą!
Widzieliście to?!
Najlepszy hotel Świata)   <-- link


A jak już będę zmęczona tym wylegiwaniem się, to trochę pozwiedzam, a co mi tam! ;)

Kolejne miejsce na moim atlasie, które kiedyś na pewno odwiedzę!

P.s Wracam do rzeczywistości. Syn mnie woła. Idę założyć okulary do pływania, bo woła mnie ze swojego pokoju.
P.s 2  Upsss, to nie ten dom. Lepiej ubiorę tylko kapcie.

Dobrej nocy. 

Komentarze