gdyby babcia miała wąsy

Chyba każdy z nas zastanawia się czasem "co by było gdyby"...
Jakby tak można było cofnąć się na chwilę w tył, w młodsze lata swojego życia. Gdyby była taka możliwość podjąć jakąś decyzję jeszcze raz ...
Pewnie 90% znajomych mi ludzi by to wykorzystała. Ba! Może i ja też bym z takiej opcji skorzystała.
Gdyby tak magiczną gumką do mazania, wymazać niektóre osoby z naszego życia. Gdyby mogły ot tak sobie zniknąć. Gdyby tak dało się o nich zapomnieć. I gdyby tak można było poprawić kilka błędów, których konsekwencje ponosimy teraz, dzisiaj.
Gdyby tak wszystko było inaczej ...

Wiele rzeczy bym zmieniła w swoim życiu. Obawiam się, że nawet aż za dużo. Kto wie, czy poznałabym swoje życie, czy bym się w nim odnalazła.
Najchętniej wymazałabym tylko te osoby, które obróciły moje życie w nie ten kąt co trzeba. Pokierowałabym swoje życie inaczej. Podjęła inne decyzje.
Hmmm, ale teraz pytane, czy miałabym Syna ... ? Czy przeżyłaby tyle pięknych chwil, tych które przeżywają tylko Matki ?
No właśnie.
Ale jestem tu i teraz.
A przede wszystkim jestem Matką. Wychowuję dziecko, dla którego w przyszłości, moje błędy i niespełnione plany, marzenia nie będą istniały. Będą wtedy tylko Nasze marzenia. Te, które na pewno będą. Każdy nasz błąd, każda nieprzewidziana sytuacja, każda niemiła chwila uczy nas wielu rzeczy. Uczy postrzegania świata, życia. Uczy nas podejmowania decyzji - przemyślanych. Każdy człowiek uczy nas czegoś, czego bez niego może nie bylibyśmy w stanie tego nawet dostrzec.

Zawsze coś, jest po coś.
Dzisiaj wiem, że moje błędy nauczyły mnie być lepszym człowiekiem.
I dzięki ludziom, których dzisiaj nie ma przy mnie jestem inna.
Jestem szczęśliwą Mamą!

Gdyby tak dało się wymazać wszystkie zdarzenia, ludzi i sytuacje.I zostawić ten czas, od chwili gdy dowiedziałam się o ciąży. I reszty nie zmieniać. ;)




Takim byłeś maleńkim Robaczkiem. <3
ale o tym to kiedy indziej. 
 


Komentarze