On!

Fajnie jest mieć kogo kochać!
Tę mała osobę, która zawsze przy Tobie jest. Tak to byłabyś sama i co ?

Każdy dzień byłby taki sam, bezowocny, wyprany z radości. Nie doznałabyś tych wszystkich małych - wielkich radości dnia codziennego, których zaznajesz teraz.
Nadal wiele rzeczy nie przynosiłoby Ci zadowolenia. Ciągle tylko byś dążyła do spełniania siebie i swoich zachcianek.
A może ...
Może byłoby jeszcze gorzej. Twoje życie już w ogóle osiągnęłoby poziom najniższy jaki może być ...
Ale to nie o tym mowa.

Teraz jest ...
Dobrze, wspaniale, jest tyle radości ile chciałam do tej pory.
Nie wiem, czy zasłużyłam sobie na Osobę tak małą o ogromnie wielkim sercu, tak kochaną, tak moją!

Dziś i Teraz.
Nie wyobrażam sobie swojego życia bez Niego. Jest moją Ostoją. Dziękuję Bogu, że pojawił się w tym momencie mojego życia, a nie w innym!
Moja Victoria.
Mój Cel.
Moje Szczęście.
Moja Wygrana.
Nasze życie!








Na koniec taka sytuacja


Komentarze