lokomotywą cały dzień

Ulubiona bajka Twojego dziecka ?

Ja już na ten temat mogę się wypowiedzieć. ;)

Iż ponieważ, mój Kinderek będzie maszynistą to sprawa oczywista od niepamiętnych czasów..
Tomek i Przyjaciele! To jest to, co mój Szkrab uwielbia najbardziej.  Cały dzień mógłby oglądać tylko to.
Chodzi z małymi lokomotywami i woła "dziu dziu" ! Kieruje się w stronę komputera, (bo przy nim najczęściej ogląda) i sapie i tupie nóżkami. "No Mama włączże już"! To wyczytuje ze wzroku mojego dziecka, gdy na mnie patrzy. ;))

A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jak Misiek przebudzi się w nocy, czy nie może zasnąć - śpiewam Mu piosenkę z tej bajki. I On w mig się uspakaja i po chwili zasypia ..

Muszę napisać do tv - konkretnie do mini mini, żeby puszczali tę bajkę częściej i choć dwa razy pod rząd, bo jest ona zbyt krótka, bo Miśku blokuje dostęp do kompa ;)

A zamiłowanie do Tomka zaczęło się zanim Mama się domyśliła...
Gdy wychodziłam do szkoły lub gdy po prostu F. siedział sobie z moją siostrą, Basia włączała Mu tę bajkę.. Tyle, że Misiek miał może niespełna pół roku, może ciut więcej, a może być że już chodził. Nie wiem dokładnie kiedy to było ...
Ale spokojnie mogę powiedzieć, że dawno ;)

Pytanie, czy rzeczywiście to pamięta, czy tak sam z siebie po prostu polubił tą bajkę .. ?
Kto to wie, co "siedzi" w maleńkich główkach ;)
"Przyjaciół przedstawiamy wam...
Czerwień, błękit, zieleń brąz, oto ich kolory są (..) "


Żeby zabawa się nie znudziła to prawie za każdym razem, gdy jesteśmy w Tesco dokupujemy F.jeden wagonik.


Komentarze