dziadkowie!

Moje Dziecię zyskało wczoraj nowych dziadków ;)
Otóż "nowymi dziadkami" są teściowie mojej siostry.
Byliśmy wczoraj w odwiedzinach mojej czterodniowej siostrzenicy, która jest przesłodziutka!
A tu Babcia z takim życzeniem wyskoczyła!
Pani Ula, zaznaczyła, że Franko ma do niej mówić Babciu.. 
Mnie to wcale nie przeszkadza, a wręcz się cieszę, że moje Szczęście jest tak kochane nawet przez jak by nie patrzeć obcych nam ludzi!

Wariował z Babcią Ulą do upadłego, aż z Babci zeszły wszelkie moce ;))
Nie spodziewałam się, że uczucia, którymi dążą moje dziecko ludzie - obcy, czy bliscy, będą tak silne!
Mam nadzieję, że mój Szkrab czuje miłość mu okazywaną!

Ze względu, że Pan Dziadek Henio jest myśliwym, musiałem usiąść, jak każde dziecko w rodzinie, na jednym z jego łupów.


Wujek Sławek też musiał być wymęczony przez Frania ;)
zwykły karton po butach, a frajdy z "jeżdżenia" w nim co nie miara!



A oto największy członek rodziny! <3
Hania! ;*

Komentarze