Moja Opinia

Chusteczki Nawilżające. 
Produkt potrzebny każdej mamie, jak i oczywiście jej smykowi. Są praktyczne w każdej sytuacji, na spacerze, w podróży, nawet i w domu. Ale co najważniejsze muszą spełniać warunki Mam i przejść nasze testy ;) Ja osobiście, gdy mój Franio był maleńki starałam się wypróbować każde z dostępnych na naszym rynku i do tej pory testuje :) Nie było tych testów wiele, ale mam już ulubiony swój rodzaj, markę, zapach. Do moich rąk trafiły:
1.
2.

3.
4.



5. 
6.



7.

8.


 9.

10.
11.
12.

Tak jak wspomniałam nie ma ich za wiele, w stosunku do tego ile ich mamy dostępnych na rynku.
Najbardziej zadowolona jestem z pieluszek Pampers (nr 7). Jak dla mnie są najlepiej wykonane, są dość długie i rozciągliwe i co ważne mają przyjemny świeży zapach. 

Kolejnym moim numerem jeden są chusteczki bombini (nr 9) lubię je za sam zapach chyba ;p pachną jak cukierkowa guma balonowa. Ale jeśli chodzi o jakość to też nie można narzekać.
Produktem, który też często gości na naszych półkach są chusteczki Nivea (nr 10) co prawda tej firmy używałam tylko jednego rodzaju chusteczek, ale też wkradły się w moje kręgi ;) Jak sama nazwa wskazuje pachną nieziemsko, co kojarzy mi się z czystością - wiadomo.
Osobiście najmniej polecam chusteczki Firmy Huggies (nr 2). Może i pachną przyjemnie, ale jakość jest bardzo marna. Szybko się drą. Przy wyciąganiu z opakowania chusteczka się podarła. Zrozumiała bym, gdyby to raz się tak przydarzyło, ale taka jest już ich wada. Nie polecam także chusteczek Dada o zapachu lawendowym. Moje dziecko nigdy nie miało żadnych wysypek, uczuleń itp. rzeczy, lecz po użyciu tych chusteczek biedny był cały w czerwonych kropkach. 
Co do innych nie opisanych firm nie mam zastrzeżeń. Te które opisałam to tylko moje spostrzeżenia i prywatne opinie. Aktualnie używam chusteczek Baby Soft, też godnych polecenia. Mają przyjemny rumiankowy zapach, jakościowa dobre, nie drą się,są rozciągliwe i nie uczuliły by nawet alergika, dzięki rumiankowi.




Całuję.

Komentarze