Walentynki, czyli czym wyznać miłość

Dosłownie kilka dni przed tym Wielkim Świętem, chciałam się zabawić w małą,, pomocną wróżkę, a nóż widelec uda mi się dla Was przeszukać czeluście internetu i rzucić kilka drobnych pomysłów, małych lub z tytułu tych większych prezentów.
Osobiście kiedyś miałam do tego dnia większe takie jakieś przywiązanie, ale z biegiem czasu jakoś to ustało, można powiedzieć, że 14sty Luty stał się dla nas dniem jak każdy inny, może jakiś mały bukiecik, drobny prezent dla Niego, ale czasami zdarza się, że po prostu jest sobie takim samym dniem, jak zwykle.

Pomysłów na prezenty jest wiele, można zaszaleć i podarować jednej z polówek drogą biżuterię, nie, nie mam tu tylko na myśli Pań. Można pójść w elegancję i się wystroić na romantyczną kolację, można klasycznie i miło na film do kina, można też skromnym bukiecikiem obdarować  i kolację równie pyszną z lampką wina przygotować w domu. Że tak powiem pomysłów jest bardzo dużo, wszystko zależy od możliwości naszego portfela, pomysłu własnego  i zapału.

A oto moje propozycje, czym można zaskoczyć swoją Walentynkę :)


 1. Plakat "Kochamy się" lemonducky.com 
 2. zestaw prezentowy yope.me
 3. Vouchery  dla Niej dla Niego "Kosmate myśli" spodlady.com
 4. Herbatka "Dwoje do pary" spodlady.com
 5. Paletka dla Niej sephora.pl


  


1. Koszulka "Lowelas" pantuniestal.com
2. Gra Małżeńska empik.com
3.Ratunkowy balsam po goleniu ekopolka.pl
4. Zestaw kubków spodlady.com
5. Śmieszne skarpetki koloroweskarpetki.pl

Komentarze

Prześlij komentarz